torsdag 26 november 2009

Wow

Eftersom tomten kommit tidigt till fam. Sander-sjunnesson i år damp det ner varsinn sony ericsson Aino till mig och älsklingen idag:=)
Jag hade ju först valt en satio men är riktigt glad att jag bytte, Sation som är sjukt snygg låg här i laddaren en stund å blinka å levde sitt egna liv å startade inte ens Ainon verkar iaf fungera precis som den skall:=)

Mot min egentliga vilja gav jag Alvin ersättning nu ikväll då han åter igen skrikigt en hel del i 2 dagar och han svepte ca 160ml så snacka om att han troligen mest var hungrig stackaren. Ska se hur det går med sömnen i natt men efter han åt så lekte han med mig en stund sen va han så övertrött så han grina en liten skvätt sen tok somna.. Fungerar detta bra kommer han få ersättning innan natt sömnen och amma resten annars får jag kanske överväga hur jag ska göra med ammningen osv.. Har vart allt för mycket stress och oro hos mig ett par dagar och det märks direkt att han blir påverkad av det tyvärr.

Lilla syster skall sova hos oss i natt *mysigt*
Älskling har fått grisesprutan idag men verkar inte speciellt påverkad av den,definitivt inte som jag mådde så här lång stund efter...
Blir nog en sväng till stan imorrn och byta vincents julklapp då storleken är fel och även kolla på lite andra julklappar som ska inhandlas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar