söndag 15 november 2009

Men ärligt


av dem 387 som spanat måste väl nån veta hur man kan fixa en sån gadget med specifik besöks räknare???
å hur får man bilden nedanför texten istället för överst?


spelat bingolotto med älsklingen och carro&daniel men som vanligt ingen vinst.. Men spelar man inte kan man inte heller vinna..kan ju hoppas på en vinst nån gång iaf:=)


imorgon kommer båda mina systrar och lilla Stina såklart. funderar på att börja gå till öppna förskolan men tycker det e pinsamt å gå dit själv,har lite fobi för nya saker på så vis tyvärr...för det e säkert jätte skoj så får se om nån mer ska dit nån dag som man känner:=)


Längtar till tisdag då kommer Vincent<3
Måste försöka att inte somna när jag ammar Alvin på natten, det e trångt i sängen:=) Han sover i sin säng dem första timmarna på kvällen å går jag å lägger mig tar jag ju upp han jämte mig å ammar å det slutar alltid med att vi båda somnar:P

4 kommentarer:

  1. Jag vågar inte heller gå dit själv.. :P Vågar iofs gå på föräldraträffarna som är där men då vet man ju att nån väntar på en. ;) Förresten, jag har ingen aning om hur man fixar det du vill ha hjälp med, så nu är det bara 386 st kvar. :P

    SvaraRadera
  2. haha:P men vi kanske kan traska bort ihop nån dag??

    SvaraRadera
  3. du får klippa ut själva bilden och flytta den under texten...

    SvaraRadera
  4. ok tnx men drygt:P/hanna

    SvaraRadera