fredag 13 november 2009

Min vanliga tur

Som ni säkert läst nedan så tog jag ju svin influensa vaccin igår. Många hade sagt dem haft så ont i armen å blivit riktigt dåliga osv. Jag kände ingenting å kände mig väldigt lyckligt lottad, men tji fick jag på kvällen börja det göra ont i armen å det blev värre å värre. Kände mig allmänt hängig å när jag skulle sova va jag varm men frös liksom inne i kroppen så låg å skaka en bra stund. Mikael fick hämta sockar byxor å tröja till mig så gick vi upp å tog en cigg, jag skojar inte när jag säger att jag skakade värre än en som har parkinson.. Kunde inte hälla upp dricka lr nåt jue. Alvin vaknade å ville ha mat å jag kröp ner i sängen med tjocka mys byxor å sockar å så mitt dun täcke på det å så höjde jag alla element haha.. vaknade i natt så varm att jag trodde jag skulle avlida typ så det va bara att slänga av sig kläderna men det hjälpte fan inte. Jag hatar att sova varmt det e hemskt det ska liksom vara lite svalt. Idag mår jag hyffsat,skakar inte men har huvudvärk å lite feber. Huvudvärken e nog pga att jag sovit för varmt..
Mikael har åkt till jobbet å Alvin ligger å sover så ska med passa på att slumra till lite. Senare kommer mina systrar hit:=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar