onsdag 11 november 2009

Fy

Vad jag har dåligt samvete.. Här har jag gått sen i fredags å trott Alvin haft massa ont i magen å försökt massera,böja upp benen,minifom mm. Så har ju stackaren egentligen vart hungrig å inte fått i sig tillräckligt..klart han inte vill bajsa då han har ju sparat på allt han fått i sig för å försöka bli mätt.. Men tack å lov för att jag fick komma till bvc å kolla upp han å fick veta att det va såhär..Å sen vi var där å jag har ammat MINST 1gång varannan timme så verkar han mycket mer nöjd å nu har han till å med sovit 1timme snart så det känns som det ger resultat men det får vi se imorgon. Kan bara hålla tummarna för går det slippa ge ersättning vill jag helst slippa det vill amma helt om det går såklart annars finns det inte så många val... Huvudsaken e att Alvin kommer må bra...

Undrar om det ens e någon som läser min blogg..aldrig några kommentarer jue...
så om du nu läser min blogg lämna ett avtryck å gärna din blogg adress så jag kan kika tillbaks.. (för er som ej har ett blogspot konto lr google konto klicka anonymt så kan ni kommentera)

4 kommentarer:

  1. halka in på din blogg.. har själv en pojk på 4 mån så d e spännande o läsa hur d går för dig.

    SvaraRadera
  2. Jag läser också. Intressant med bebisbloggar, dessutom har jag varit väldigt fördomsfull tidigare. Nu har jag en mer sann bild av dig! Tack!

    SvaraRadera
  3. ni får gärna skriva vilka ni e å era bloggadresser om ni har nån blogg/hanna

    SvaraRadera
  4. Jag läser då och då... Jag har ingen egen blogg dock!

    SvaraRadera