söndag 29 november 2009

FAN!!!

vilken av dessa????? hjälp mig snälla...


Mikael vann 100kr på sin lott så jag ringde in till bingolotto å kopplades vidare å va händer?? JO DET BRYTS!!!! Hur jävla arg kan man bli...


Lilla syster har gått hem,Alvin sover och vi har nyss käkat lite.. Blir att sova snart och hoppas på att Alvin inte är bus sugen mitt i natten igen.. Imorgon kommer syster efter jobbet vi båda skall klippa oss och jag kanske färga håret... Hjälp mig att välja mellan dem här bilderna jag lagt upp nu..behöver verkligen nåns åsikt för jag e så himla velig...

5 kommentarer:

  1. Tvåan, tror du har haft liknande & du passar i sån där lugg! :)

    SvaraRadera
  2. har fått ett svar på varje nu...båda klippningarna e sjukt nice frågan e bara omjag ska vara blond lr inte..

    SvaraRadera
  3. Jag har nog aldrig sett dig som brunett...? Tycker den blonda frisyren, fast med lite längre lugg. :)
    Jag ringde in när alla med nitlotter kunde ringa, blev vidarekopplad och efter en massa signaler kom lottarösten och sa tyvärr har du inte gått vidare. Vafan?! Det kunde de väl sagt med en gång, jag höll ju på att dö av nervositet o Nicole skrek som en gris.. haha! :P

    SvaraRadera
  4. ah jag blir så jävla arg på sånt... jag mejlade in å klagade faktiskt.... ja ang frisyren får vi se har inhandlat guldbrun färg men tvivlar fortf..../hanna

    SvaraRadera