fredag 27 november 2009

Full rulle

morgonen börjades med att sätta på kaffe i vanlig ordning:=) sen väckte jag syster så fick hon vackert hoppa upp och strax därefter kom mannen i huset upp. när han hade stuckit till jobbet var det dax att bädda ihop soffan, dammsuga,diska klä på sig och vänta på posten:=)
Idag fick både jag och Alvin presenter ah eller det va ju jag som betalade dem iofs.. Jag fick mitt HOPE halsband och Alvin nallen tryggve som jag beställt från barncancer fonden..
Sen kikade jörgen och spike förbi en liten stund.. Vid halv tre traska vi bort och tog bussen till stan hade lite nödvändiga ärenden,bytte vincents julklapp, utnyttjade rabatt kupongen på lindex=ett par grå/svarta jeans till Alvin.. köpte byxor+väst till Alvin som han ska ha på jul istället för det jag redan köpt,funderar på att lämna tillbaks dem byxorna från kappahl e inte hundra nöjd med dem..
Å så fick jag världens finaste canvas tavla på mina barn idag <3 ska slänga upp lite bilder snart ska bara ta mig tid och ha orken också...

Psssssst Håll utkik snart skall jag kicka igång en tävling här i bloggen med FIN FINT pris..

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar