fredag 6 november 2009

Jag vill

Ha en större lya,ny säng,ny soffa å massa annat nytt..Men framför allt e jag så jävla glad över allt jag redan har, 2 fina söner,en underbar pojkvän värkdens finaste hund å ett bra hem... Sen jag började läsa sofies blogg har jag lärt mig att uppskatta det man faktiskt redan har på ett helt annat sätt å man ska verkligen ta vara på stunden å det man har för man vet aldrig vad framtiden visar..så nu försöker jag njuta mer av allt man redan har som sagt... Väntar in älsklingen nu, har tänt massa ljus å kaffet e klart det e ju trots allt fredag å han har jobbat hela veckan.. e så glad för hans skull med jobbet å att det går så mkt bättr eän man hade vågat hoppats på typ..å det e bra för oss att vara ifrån varandra på dagarna så hinner man längta efter varandra å uppskattar tiden med varandra på ett helt annat sätt.. i ca7-8mån har vi ju umgåtts dygnet runt å då e d svårt att inte skapa irritationer osv hur mkt man älskar varandra...

vart på bvc idag
Alvin 6v
4430g
54cm

sen blev det en tur till stan...fick köpt klänningen jag ska ha på dopet + en till nyår blir det troligen...så sjukt snygga... hade d inte vart för att sofie hade bilder på massa snygga klänningar från lindex i sin blogg hade jag nog aldrig hittat dessa som jag verkligen e nöjd med utan typ gått till gina lr hm å sen köpt nåt jag hade tänkt "jaja den får la duga" (bilder kommer på dem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar