måndag 30 november 2009

Kvällsmys efter ett bad..

I väntan på bussen..
Idag är det en sån där dag då allt går emot mig så man inte vet om man skall skrata eller gråta:=)
När jag kom hem från stan med syster så råkade hon stöta till rosorna så dem välte=vatten precis överallt, torkade å grejade,ganska irriterad men med ett leende på läpparna.. Två sekunder senare upprepas detta å jag blir tokig å trots att det kändes fel fick jag vackert ta och sätta mina fina rosor i en svart papperskorg/hink så dem står stadigare:=)
Som om det inte räckte så var Alvin väldigt givmild idag efter Mikael matat han kom en liten spya knappt värd att nämna, jag tar Alvin lite å va gör han då jo bajsar så mkt att det rinner igenom kläder osv så det var bara att bada han för att han strax efter ska spy lite till:=)
Men trots alla dessa saker kan jag inte annat än att vara glad å le:P
Lilla syster åkte hem för en stund sen och Alvin e vaken för mat och blöjbyte. Planen är verkligen att sova snart. Imorgon ska vi på dop samtal iiisch jag får panik när jag tänker på dopet-stress-stå framför massa folk-kalas-städa-disk-grejja i lokalen osv osv osv osv...
Blev ingen ny hår färg idag kan ej bestämma mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar