måndag 23 november 2009

Blogg dator,skor mm

Idag blev jag ägare till en mini dator Lenovo S10e vit.. så väldans nice är den.. sen kom mina skor från skopunkten idag 2stövlar å 1par pumps (bytte strl från ett par andra jag laggt upp bild på) 299kr för alla tre I LOVE RABATTER:=) Sen kom svärmor med tv bänken det blev så nice men den e lite smal för våran väldigt klumpiga tv.. Idag kände jag mi9g väldigt romantisk och kär så skickade blommor till älsklingen på jobbet..han undrade som tusan varför jag fråga om han skulle jobba till 18 och va där hela tiden så jag drog ihop en sjukt kass lögn å sen ringde han när dem kommit å sa Ja men det va ju en himla fin cykel den där köpte:P hahah...Men glad blev han å då blev jag ju såklart också glad..
Nu är det dax att sova strax skall på möte imorgon sen kommer Vincent och så ska vi till Bvc på 2månaders kontroll med Alvin..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar