söndag 15 november 2009

Söndagsmys

Inte lätt att fånga ögonblicket men han skrattar iaf:=)

Syskonmys

Blir det ikväll vi ska spela bingo lotto med carro&daniel å hoppas vi blir rika.. Men det blir man aldrig ju.. Men spelar man inte kanman inte heller vinna..


Indra åkte tillbaks till Mikaels mamma redan igår:S Va inte riktigt meningen men så blev det,dem va i närheten å hade möjlighet att ta med henne så så fick det bli..


Har nu fixat julklapp till Mikael å jag vet han kommer bli sååååå glad:=) så beställde jag kläder till barnen häromdagen jeans å tröja till vincent å så det alvin ska ha på sig på julafton..Gråa byxor med hängseln och en vit skjorta med fluga från HM så gullig han kommer bli..


Det märks att julen närmar sig för igår sa mamma att vi skall vara hos pappa kl 12 för han ska bara va hemma nån timme mellan sina jobb pass. Å efter kalle anka ska vi till mikaels mamma eller mormor. Blir det hos hans mamma kanske vi skulle sova över,vi fick det om vi ville iaf.. Å folk undrar vad man önskar sig osv.. Jag har fasiken inte en aning va jag ska köpa mer till Alvin och vincent. Vincent önskade sig presentkort till kläder+lego grejjer. Sen har man ju en hel drös till att inhandla till.. ska ner å kolla i slutet av veckan..




nu har Alvin somnat här jämte mig,Mikael är å handlar bingolotter och hämtar matlådan till imorgon hos sin mormor:=) blir en lugn å skön söndag tyvärr kommer inte vincent idag men han kommer nog på tisdag..gud va jag ska mysa med han å alvin då.. Iofs e inte vincent spec mycket för å mysa längre:S

1 kommentar:

  1. jag som typ köpt klart julklappar till alla,haha.
    bilden där alvin ler är fett sweet <3

    SvaraRadera