måndag 23 november 2009

Barncancer

Ja igår fick jag tummen ur att stödja barncancer fonden genom att beställa nallen tryggve till Alvin i julklapp och ett Hope smycke till mig själv i julklapp.. Jag vet inte hur många gånger man tänkt att man vill skänka en slant till tex barncancer fonden å aldrig gjort det ändå men nu gick en viss summa till dem eftersom jag beställde detta.
Alvin sover nu å jag ska passa på att göra mig iordning och troligen ta disken också. Senare kommer minsta systern och en stund efter det trillar min andra syster med sin dotter in. Sen måste jag ner till stan idag ett ärende också... Och ikväll kommer svärmor med en tv bänk till oss och Alvins bilstol..
Min tatuering jag fixade på igår gör nåt sjukt ont den svullnade upp som jag vet inte vad.. Är uppenbarligen känsligare än förr.. Bilder kommer när svullnaden lagt sig lite hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar