tisdag 17 november 2009

HOPPLÖS


Ja ännu ett par skor ska in i min garderob å på mina fötter snart. Beställt dessa helt underbara pumpsen från skopunkten. 99kr kosta dem, men eftersom syster beställde till sig blev dem så billiga som 44kr snacka om att jag gillar läget. (tur att skopunkten inte finns i vbg det hade aldrig kunnat sluta bra för min ekonomi å plats i garderoben)Dem är lite mer passande till dopet än ett par pumps med stilett klack å massa remmar..Dem får det bli till nån fest istället.. Älskar att fynda..
Ja parfymen va meningen att Mikael skulle ha i julklapp men som alltid lyckas jag inte hålla mig så han fick den redan idag men denna gången betonade jag noga att då får han bara nåt litet från Alvin på julafton.. Den luktar sjukt gott å hans förra parfym han fick av mig hade precis tagit slut..
Nu väntar strax sängen efter ett härligt skumbad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar