lördag 28 november 2009

Lördag morgon

Alvin har somnat om,syster sover på soffan och Mikael sover också. Jag har hunnit ta disken och fixa kaffe. Tog med mig mini datorn och satte mig i köket med mitt kaffe och en cigg.. om en timme ca kommer stora sonen hit ska bli så mys.. Funderade på stan idag men orkar nog inte..
Det här med att sluta amma är ett himla velande på mig, har i alla fall inte slutat helt,varken jag eller mina bröst gillar läget:P tar det successivt´...
skall försöka stryka gardinerna till sovrummet idag för när vincent kommer har han med sig stjärnan jag skall ha där inne.. kanske blir lite film mys ikväll-flickan som lekte med elden.
Imorgon tänkte jag ännu en gång försöka bli rik på bingo lotto,brukar gå sådär.. Men jag mikael och syster ska ha lite adventd mys och bli rika :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar