fredag 27 november 2009

Dåligt samvete

Lider jag av ganska ofta men denna gången är jag nog ganska barnslig men det e tungt..
Har haft det lite jobbigt med ammningen till och från och har mer eller mindre beslutat att sluta amma å ge ersättning istället. Det är inte alls vad jag ville egentligen, var fast besluten att amma så länge som möjligt å absolut inte ge ersättning men eftersom det krånglat å han inte blir nöjd känner jag att jag inte orkar joxxa hur mycket som helst utan att det är viktigast att han blir mätt osv..

Har grejjat lite här hemma nu å ska strax göra mig iordning för att bege mig ner till stan med Alvin och lilla syster...

2 kommentarer:

  1. Hej! Skulle bara lämna ett avtryck då jag är en läsare av din blogg... Du vet kanske vem jag är när du ser mig.. =) Ha en fortsatt bra dag! Mvh Frida

    SvaraRadera
  2. okok nu blev jag nyfiken:=) men kul du iaf lämnade ett avtryck.

    SvaraRadera