torsdag 19 november 2009

Lycka och irritation

Vi börjar med irritationen:P Imorse betalade jag räkningar å hade beställt på nelly å betalar varje månad så jag betalade på samma faktura som sist, så när jag kom hem från bvc så kolla jag posten då hade en annan faktura kommit så jag ringde dit och förklarade läget å hoppades det skulle lösa sig men icke.. Eftersom det va 2 olika ocr nr måste jag betala lägsta beloppet på fakturan en gång till för det kommer ta för lång tid för deras system att läsa av det men det skulle dras av framöver SUCK!!!

Lycka är att saker som inväntas från posten har idag kommit:=) och om allt går enligt planerna kommer en ny säng inta vårat sovrum tidigare än väntat:P

1 kommentar:

  1. förstår det! Men en vanlig digitalkamera är ju inte så dyr att köpa? :)

    jelli.blogg.se

    SvaraRadera