söndag 1 november 2009

orättvisst....

Av en slump hittade jag denna bloggen idag www.denstarkastestjarnan.blogg.se började läsa lite å kunde verkligen inte sluta läsa.. Fy va jag grät när jag läste.. den handlar om Victor som dog av cancer 1år 7månader gammal. Jag beundrar verkligen hur hans anhöriga men framför allt mamman Sofie tagit sig igenom detta å kämpat för att samla in pengar till barncancerfonden mm mm... Jag önskar er familj all lycka som ni bara kan få..


Meningen var att jag skulle blogga om hur gärna jag ville ha en större lägenhet,att vi bytat säng mm mm men det kändes så meningslöst efter jag suttit å nötat igenom den bloggen..
I ett inlägg hade Sofie skrivit nåt liknande :Ägna 5minuter extra åt att bara gosa in näsan i ditt barns nacke å känn doften... Kan ju då tillägga att jag gosat luktat å myst med Alvin extra mycket å låtit han va i famnen så gott som hela eftermiddagen. det e så underbart å känna lukten av sin lilla bebis..å kan aldrig föreställa mig ens en tanke på hur det skulle kännas om det bara rycktes ifrån mig.. MINA BARN ÄR MITT LIV... Jag tänker minsann försöka njuta av varje sekund med mina barn,min familj även om man ibland tycker det kan vara kämpigt å vissa dagar när det kanske vart lite extra jobbigt ska jag försöka tänka på hur bra jag egentligen har det som har 2 friska helt underbara söner.. det kan jag skatta mig lycklig för.. Älskar mina söner Vincent&Alvin mest i hela världen å självklart älskar jag ju min sambo å resten av min familj oxå...

Ta vara på livet å njut medans det varar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar