torsdag 12 november 2009

bvc,spruta,städa..

Jag å Alvin gick hemifrån halv 11 så vi hann förbi affären så vi kunde skicka in hans namn anmälan till skatteverket. Sen bar det av till BVC å dra på trissor så hade han ökat 100g sen i tisdags:=)) STOLT!! så det e bara att fortsätta amma ofta men han har fått svamp runt snoppisen så det blir smörja ett par dagar... När jag ändå var där så kom svin vaccination på tal så fick sprutan idag,kände det va lika bra så. Å nu har jag vart hemma ca 1 timme å redan hunnit dammsuga,skura golven,torka ur kylen,skura fläkten,ta en kopp kaffe+cig å skriva detta inlägg..känner mig som en super mamma å det e väldigt skönt att ha det gjort.. Eftersom Alvin har vart så grinig ett tag har jag ju knappt hunnit gå ut i köket innan han har vaknat så det va lyx å få gjort allt nu medans han ligger i vagnen å sover.Trivs som fan hemma nu men vill så gärna flytta till större men vi klarar oss ett tag till..... Älsklingen kommer hem redan 16 idag för vi skall till fam.rätt å skriva på faderskapspapper + delad vårdnad..det har tagit sin tid men nu ska det äntligen bli gjort...
Eftersom jag fortf inte fattar hur jag får mina bilder under texten utan dem hamnar alltid överst så slänger jag in en bild bomb efter detta inlägg.. va ju ett tag sen jag la in bilder nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar