torsdag 19 november 2009

skor...


dessa står nu i min hall så sjukt nice men kanske får byta storlek..samma med dem andra dem va för trånga å dessa e lite stora vid tårna..får se om en storlek mindre blir bättre..
va på stan å skulle köpa julkläder till Alvin men inte nåt par av dem byxorna jag hade tänkt mig fanns kvar:( men fick köpt en body som ser ut som en skjorta och hängseln till han,byxor ska jag spana mer efter. Till Vincent köpte jag ett par jeans han ska få i julklapp...
Va på BVC ned Alvin idag 4730g väger han nu och idag är han 8veckor:=)
lilla syster va här en stund också:P
Efter jag och Alvin kom hem från stan kikade Mikaels syster Emma förbi med Annie.. Och så kom Carro bort en liten stund. Nu är älsklingen och handlar lite så vi kan käka lite kvälls/middag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar