måndag 9 november 2009

Stackarn...

Lilla Alvin hade fortf inte "levererat" idag å vart ganska gnällig å skrikig i natt å idag har han knappt sovit.. Som längst 20min. Försökte få tag i nån på Bvc =omöjligt. så ringde sjukvårdsuppl. som hade 30min kö!!!! så ringde dem först efter 1h20min å inte blev jag klokare på henne då hennes ända svar var att helt ammande barn ej blir förstoppade,att han ej va förstoppad visste jag ju då han fisit riktigt mkt å illa dem senaste dagarna. Men hon sa jag skulle testa microlax..sagt å gjort..han kämpade en stund å sen blev d resultat å nöjd blev han nog som somnade direkt efter utan att få mat före ens... hoppas magen kommer bli bättre för det e så jobbigt å se sin lilla bebis ha så ont å man känner sig så hjälplös...
idag har jag bara vart hemma eftersom Alvin mest gnällt.. å jag e såååå trött.. men har hunnit ta disken å fått in kläderna i garderoben... nu längtar jag faktiskt efter mikael

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar