tisdag 10 november 2009

så jävla dåligt...

Som ni säkert läst så ringde jag ju sjukvårdsupplysningen igår å blev tillsagd att ge Alvin microlax.. å efter det fortsatte han skrika å verkade ha ont i magen. så imorse ringde jag till bvc å fick komma dit direkt å vi prata lite å så och hon sa att det ser inte ut att va nåt fel på Alvin men vi skulle väga å kolla för hade det vart så att han har problem med att få ut det borde han ju lagt på sig en del.. men icke till min stora förvåning hade lill killen gått ner 10gram sen i fredags så problemet e min mjölk å inte hans tarmar.. inte konstigt han inte bajsat han spar ju varenda droppe så han ska va nöjd.. så nu blir det att amma varannan timme dag tid fram tills tors å se om han ökat annars blir det att ge ersättning oxå.. Å hon på bvc höll nästan på att svimma när jag sa att sjukvårdsupplysning bett mig ge Alvin microlax för det ska man absolut inte göra utan att nån kollat på han före osv.. ska fasiken aldrig lita på kärringarna på sjukuppl vill jag lova...

nu till det positiva så har jag å mikael vart förlovade i 4mån idag:=)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar