söndag 29 november 2009

Syndrom

Ja jag lider av ett ganska allvarligt syndrom- TV&Film syndromet.. Det innebär att ända sedan jag var ett litet barn så räckte det att sätta mig framför tv:n så somnade jag. Å nästan så är det ännu. Inte riktigt när jag kollar tv men just film.. Och igår var det dax igen. Jag var helt slut å minns typ 20 min av hela filmen resten jag minns e att Mikael säger typ Hanna vi ser på film här..Jaha jag får la sova vart fan jag vill snäste jag tillbaks haha å så somna jag om igen å så höll det på ca 711ggr.. Till sist blev jag as sur av ingen anledning alls och gick in och la mig i sängen,tok somna och vaknar av att Mikael är uppe å gör mat till Alvin.. Min första panik tanke blev såklart SHIT jag vaknar inte ens av mitt egna barn jue... :( Då va kl ca 00:40 och Alvin hade inte en tanke på att somna om förräns ca en timme senare.. För att sen vakna vid 5 och vara vaken till 7..gissa resultatet av det?? =TRÖTT MAMMA... nu är kl 10:21 och Alvin har somnat om igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar