måndag 16 november 2009

Trött

Ja idag e jag verkligen trött... Martina va här till 20 tiden å nu duschar Mikael å jag kollar på ullared. Blir att se på mamma till en mördare kl 21 på kanal4 å idag blir det sent käk å INTE kött å friterad potatis för nu ejag fan trött på det.. å idag va jag sugen på makaroner å falukorv så det får det bli..
Morgon dagens projekt är att ringa runt olika företag som har lägenheter i vbg,fick en lista av Martina.. + att ringa min gamla soc å be om hjälp med att trycka på VBAB lite för jag måste få större lya vi kan inte bo 2vuxna+1heltidsbarn+1deltids barn +1hund i en 2a med kokvrå på 53kvm.. kan å kan men det börjar blir trångt å Alvin kommer inte ens kunna springa i sin gå stol framöver för det finns ingen yta ju,,,

1 kommentar:

  1. Hej! Javisst kan vi ha följe till öppna, då kanske man vågar sig dit. ;) Jo jag är hemma hela dagarna, pluggar matte o svenska på distans fram till 6e dec. Men klart jag tar mig tid för en kaffe. :)

    SvaraRadera