torsdag 10 december 2009

VINNAREN AV TRYGGVE

med bådas motiveringar önskar jag att jag kunde ge en tryggve till er båda och det var omöjligt att välja en vinnare för mig... så gick jag in på en sida som slumpar fram vinnaren (samma som www.carolina1979.se använder) jag fattar inte hur man printar så ni får lita på mig iaf..


DEN LYCKLIGA VINNAREN ÄR:

BECKAHBITCH

GRATTIS... Hoppas Ellebelle kommer gilla den..

Mejla din adress till knastintis@hotmail.com



Ps om ett litet tag kommer en ny tävling.....

2 kommentarer:

  1. WOW Sååå kul :-D men trist att bara två tävlade, hoppas iaf att det trillade in några fler besökare än vanligt. :-( mailar min adress

    SvaraRadera
  2. ja det va lite tråkigt.. men besökarmätaren visar ++++:=) du som e en sann bloggare vet du hur man får en gadget med specifik besöksmätare?

    SvaraRadera