måndag 7 december 2009

TÄVLING!!!!


Drar igång min allra första bloggtävling:=)
Den är INTE sponsrad. så jag har alltså betalt
den själv..
För att vara med och tävla behöver du göra följande:
1. Kopiera bilden och skriv :
"jag tävlar inne hos Hanna (http://www.knasgravid.blogspot.com/)
Om nallen tryggve från Barncancerfonden. Tävla du också. " Och lägg upp på din blogg eller bilddagbok..
2. Lämna en kommentar varför just du skall
vinna och länken från din blogg där du lagt upp
bilden och texten..
Tävlingen avslutas den 10/12 kl 9.00
LYCKA TILL.

2 kommentarer:

  1. http://beckahbitch.blogg.se/2009/december/tavlar.html

    Jag vill vinna nallen till Ellebellen just för att den kommer från barncancerfonden som vi ofta skänker pengar till och tycker är viktigt. Tryggve hör till barncancerfonden och det gör ju även Elmers sjukdom så därför känns det som att det passar fint.

    SvaraRadera
  2. Min kära mor insjuknade i cancer förra året, strax därefter fick jag veta att även min far insjuknat i cancer. För 3 månader sedan födde jag min lilla dotter och jag är såklart livrädd att även hon någon dag kan bli cancersjuk :( Ingen kan säga att de går säker från denna hemska sjukdom, därför skulle jag vilja vinna nallen Tryggve så att min dotter kan få krama om honom.

    SvaraRadera