måndag 14 december 2009

Lägenhets sökandet..

Går trögt.. inte helt oväntat heller.. fått tag i 8 av 13 i alla fall å alla har sagt samma sak.. tyvärr har vi inget ledigt.. men några bad i alla fall mig återkommer precis innan/efter nyår.. 4or verkar svårast och det vill jag helst ha.. Men skam den som ger sig..

Lilla syster var här en liten sväng idag
sen kom Maria och anna-karin på kaffe:=)


Jag är jävligt irriterad på folk som skall snacka sin dynga och förstöra för andra.. Jag tror fan på karma å trots jag vet vad du genomlidigt hoppas jag ännu en gång du mår jävligt bra när du beter dig som du gör... snackar skit,blockar å spelar ful spel och låtsas som ingenting SUCK.....


8månader med älskling idag å många fler skall det bli<3

4 kommentarer:

  1. Testa att annonsera i hn, 200:- för två dagar. Fick mängder med svar!

    SvaraRadera
  2. ah det lutar åt hn/vbg posten.... skit svårt att få 4or ju 1 uppsagd på över ett år liksom d ger inte stora hopp.... hur går det med märta?? aoooow pratade med moa på fbinnan så söt hon e å lik elin...

    SvaraRadera
  3. Sjukt lik Tb tycker jag! :P

    Men testa båda & svara på dom som skriv, t.ex våran hyresvärd har lägenheter på flera ställen, får du in foten på ett ställe får du lätt de på en annan! Ahh, du fattar :P

    SvaraRadera
  4. tycker hon e väldigt lik tb men elin när elin va i tonåren oxå... ah får bli nåt sånt...

    SvaraRadera