onsdag 30 december 2009

2009

Ja under detta år har det hänt såååå mycket.... Jag träffa mikael,blev gravid, blev 27år, vincent blev 8år Alvin föddes mm mm
Tänkte se om jag kom ihåg några speciella datum i alla fall.. dock tänker jag inte lista allas födelsedagar då blir listan på tok för lång...

Nyårsafton blev jag och Mikael tillsammans

6/1 Alvin blev till:=)

21/1 fick veta att jag va gravid..trodde jag hade uvi.

24/1 tog det tyvärr slut mellan mig och mikael, det blev för mycket chock osv med beskedet att jag var gravid

20/2 JAG 27år

24/3 jag å Mikael började ses igen

27/3 Vincent blev hela 8år

14/4 blev jag och Mikael tillsammans igen

26/6 Fick vi veta att det var en pojke jag hade i magen..

10/7 FÖRLOVADE VI OSS

20/8?? skaffade vi indra en rottis/amstaff

24/9 12.27 Föddes Mikael ALVIN Sjunnesson Sander 48cm 3230gram

14/10 6månader med älskling (räknat från april)

24/12 firade min första riktiga jul på länge började dagen innan med Mikaels pappa sen julafton med min fam på dagen å kvällen hos Mikaels mamma -Alvin sov borta första gången

31/12 1år sen jag å Mikael träffades...

Ja en kortfattad summering av mitt år....

1 kommentar:

  1. Mysigt! Det blir lugn här också. kommer två vänner som ska käka middag och spela lite guitar hero! Själv dricker jag inte men jag kan ju skåla på annat! Kram

    SvaraRadera