söndag 20 december 2009

Snö, Miljonär och barnledighet..

Idag kom för många den efterlängtade snön.. Själv bryr jag mig inte så jätte mycket. Vi tog en promenad ner till svärmor på breared,käkade och fikade lite och lagom till vi skulle promenera hem kom det en hel del snö:=) Skönt att komma in i värmen kan jag ju säga.. Nu spelar vi bingolotto och som alla andra gånger siktar jag mot miljonen:P
Någon gång i mellandagarna skall nog Alvin sova hos sin farmor och gissa vad jag skall göra?? Ja redan där trodde säkert många att jag skulle festa men icke Hanna skall bara va hemma och ta det lugnt och SOVA ut så man hämtar nya tag igen.. Skall bli galet skönt men kommer nog längta ihjäl mig efter Alvin och förvånar mig inte om jag vaknar på natten ändå haha..
Har vart kass på å lägga upp bilder men det kommer...

1 kommentar:

  1. Nu är tävlingen om det Lundmyrs fina påslakanset avslutad och vinnaren är presenterad i bloggen, kika in och se om det är du som är den lyckliga vinnaren?!
    Passa även på att delta i den sista adventstävlingen, den pågår bara tills julaftonsmorgon så det är kort om tid - vinn presentkort på 500 kr på urfina barnkläder! Kram och Lycka till!

    SvaraRadera