onsdag 23 december 2009

Fan va mkt folk

Det var nere i stan..Men fick bytt båda mina bh å hem kom jag med 2 helt nya set.. ett svart och ett ganska starkt rosa.. Givetvis kollade jag bara galgen på trosorna å dem svarta hade hängt på fel så hem fick jag med ett par 36/38 å det sjuka va att dem satt såååååå perfekt:=)
Fick panik när jag skulle ta ut pengar å inga kom men hädanefter kanske jag skall läsa minneslappen HÖGSTA BELOPP att ta ut i denna automat är... hahah så det löste sig.. Fick även köpt julklapp till Emma som jag kom på igår kväll hon e ju faktiskt Alvins fadder.. Å även ett halsband och nya örhängen följde med hem.. Skulle hunnit sola också men stressade så för att komma hem utsatt tid å då säger mamma hon trodde jag skulle komma hem senare... suck..

Nu ska Alvin julbada å få på sig fin kläderna för kvällen..

God jul

ps glöm inte att gå in på www.mukisannica.blogg.se å tävla om den super snygga klockan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar