lördag 12 december 2009

Klagan...

Jag är så irriterad...
För det första på folk som inte förstår innebörden i LÄMNA OSS IFRED...

För det andra på folk som ger bort saker för att sen ta tillbaks dem så fort det inte passar längre.... har vart med om 2sådana personer i mitt liv som sagt åå det har jag som jag inte använder du kan få det å sen när man minst anar får man : du den å den saken tänkte jag hämta idag är det ok?? hmmz visst men GER MAN BORT SAKER tar man INTE tillbaks det.. samma gällande utlåning av saker...du kan låna det tills DU inte behöver det mer... Hej kan jag hämta det imorrn..trots man vet att personen i fråga egentligen inte ens behöver det.... det e för jävligt med människor som säger dem vill hjälpa till för att sen förstöra dubbelt upp....


På måndag börjar lägenhets sökandet på riktigt allvar.. fick massa nr av Angelica (TACK) så nu jävlars skall här sökas... och jag tar inte vilken lya som helst för flyttar jag ur vbab så kommer jag aldrig in där igen så det får ju vara en lya jag verkligen kan ha ett bra tag.. helst en 4a...

2 kommentarer:

  1. skit i de människorna som gör så det är inget att lägga sin energi på dem. Dumpa dem du kan få mycket bättre kompisar och sånna är inget att hänga i granen.
    Jag gkorde det och nu mår ja mycket bättre de bara hånade och flabbade åt mej. Uasch sånna vill vi inte ha!!!!
    //Madde

    SvaraRadera
  2. faktiskt så har jag brutit med den ena förlängesen å den andra oxå nu för ett tag sen å känns underbart...visst man sparar på att låna och få saker men när folk ändå ska ta d sen e d fasiken bättre å köpa eget...d gjorde m d mesta t alvin nu...

    SvaraRadera