onsdag 16 december 2009

UPPRÖRD

Med stora bokstäver är vad jag är nu..
Såg att nån taggat en bild på mig på fejjan å går in och kollar.. Då är det Mikaels ex polare som slängt upp en bild på våran förlovningsannons och där har folk hållt på och gjort narr av oss ända sedan i juli men först idag upptäckte jag detta då någon taggat mig.. jag blir så jävla arg å ledsen.. Vad har vi gjort er för skada genom att älska varandra??

Självklart anmälde jag bilden och bad idioten som lagt upp den plocka bort den direkt.. jag är inte ensam om att ha anmält detta och nu är den borta men det känns i hjärtat

5 kommentarer:

  1. Fy tusan, vad trist gjort!! Och vilket moget beteende. Osar svartsjuka tycker jag!

    SvaraRadera
  2. ja verkligen... det e ju trots allt mikaels ex kompis så... men det e så jävla dåligt gjort

    SvaraRadera
  3. Ja,är det den där jävla Natta,så är det klart det är svartsjuka det handlar om..

    SvaraRadera
  4. usch :( Hemska männsikor finns de gott om!

    SvaraRadera
  5. Anonym: det är inte natta hon har inget m denna grejjen å göra...

    det är hans ex karins vän som gjort detta.. Men vet ju inte om karin på nåt sätt e inblandad så anklagar henne ej

    SvaraRadera