måndag 7 december 2009

Hopplöst fall

Ja jag och mitt hår alltså... Sitter å har i blekning nu och väntar på att Mikael skall bli klar med maten..e fasiken VRÖL HUNGRIG!!!
Imorgon ska Alvin till BVC för extra viktkontroll eftersom han börjat med ersättning osv.. sen på em kommer Alexandra och skall göra klart mitt hår..

skulle skrivit mer men på ca 2 timmar har Alvin: skrikit,somnat,vaknat,skrikigt,ätit,bajsat,grinat,vägrat sova, bökat å vaknat 711ggr när han somnat om... ja resultat blev att jag fick iskall mat å e sjukt trött å bada får jag nog göra imorgon istället...

Förresten dra på trissor jag fick lämna tbx klänningarna MEN nu e frågan..den nya klänningen e helt svart med ett svart midjebälte..ska jag ha röda stru,pbyxor och svarta pumps till eller svarta strumpbyxor och röda pumps eller helt svart???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar