onsdag 23 december 2009

Full rulle...

Har precis haft ett litet möte, Mikael är på gymmet Alvin sover.. Mamma kommer strax och skall passa Alvin medans jag åker ner till stan snabbt..skall sola och byta två bh. Sen blir det hem så kommer min mormor och skall önska oss en god jul.. Och sen blir det att bada alvin och göra mig iordning för vi skall vidare till Mikaels pappa och fira jul där ikväll.. Imorgon kommer syster med bebis och pojkvänn på morgonen och så kommer vincent 10 efter det bär det av till pappa där kommer vi nog vara till ca 15 tiden och då blir även vincent hämtad igen. Sen lite vila innan vi skall till Mikaels mamma på kvällen..

Första gången jag firar så mycket jul sen jag var liten/farmor dog. Ingen i min familj har gillat julen så jätte mycket så vi har bara firat på dagen sen har jag ofta festat på kvällen. Men ser faktiskt fram emot denna julen trots all stress och fixa ihop skjuts hit å dit osv...

Hinner jag ej blogga mer så önskar jag er alla EN RIKTIGT GOD JUL FRÅN OSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar