onsdag 30 december 2009

Små uppdatering...

Det fina halsbandet jag vann inne hos
www.mukisannica.blogg.se
Alvin fick prova lite

Åh va roligt


Vart i stan med syster idag typ hela dagen... Å när jag kom hem hade älsklingen diskat å dammsugat:=) Å på bordet låg ett litet postpaket till mig..... Mitt halsband jag vann med barnens namn:=) Ikväll blir det miljon bingo å hoppas på det bästa.



Upptäckte att på våran vagn är det flera olika sätt du kan ha den på så jag kan ha han lite upprätt men i liggande läge så han ser mer å han bara gillade det. sen fick han sitta i gå stolen å det va roligt såklart men kom bara bakåt heheh..







2 kommentarer:

  1. Vilka fina pojkar du har! :)

    SvaraRadera
  2. Va bra att du gillade det! Jag vann också ett smycke därifrån! Fick du också med en lapp med 20% till dig och dina vänner? Kram

    SvaraRadera