tisdag 15 december 2009

Krashar snart..

E det inte det ena eller det andra så... Som jag skrivit tidigare kommer jag få 4700 mindre i månaden å nu kom en smäll till 1200 mindre till för f-kassan gjort en omberäkning... jag orkar inte mer.. Just nu kommer vi få leva på alvins barnbidrag fan alltså det e jul osv osv..å lägenhetssökande jo visst..men kommer kanske bli tvungen att chansa på att jag får bättre bostadsbidr+ bostadstillägg å att fogden drar mindre om vi mot förmodan får tag i en lya innan jag hinner gå i pension.... usch mår sjukt jävla dåligt känns som jag skall rasa men jag skall fan kämpa vidare


UPPDATERING....
Satte mig å sansa mig lite å rkänade å funderade...ja siffran blir densamma men får helt enkelt kontakta f-kassan å se om det går på nåt sätt att göra en avb eller nåt för vi kan ju inte leva på 3-4tusen mindre än existens..å då får vi ingenhjälp från soc pga att dem ej räknar in skulden från kronofogden... ja hoppet är ju det sista som lämnar oss sägs det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar