tisdag 15 december 2009

Positivt..

Ja jag har ju helt glömt att skriva det positiva jag vart med om idag.... min älskade pojkvänn messade "Du får komma hit med din cykel nyckel nu" (min cykel har stått på hans jobb som är en cykel affär)..Hmmm jaha varför detta?? Jo för du har fått en ny cykel jag bytade in din så fick du en sån som mig.. En sån jag verkligen ville ha kärring hoj med 3växlar cykelkorg å sådär... Å igår hade vi 8mån ihop då fick jag en månads gratis träning av han.. Han e såååå guld...

2 kommentarer:

  1. Ja jag älskar henne! :) Va jobbigt att du alltid mått dåligt.. Men dina barn då? Nu har du ju dom att fira med! Härligt att du får en riktigt jul i år då. Hoppas den blir toppen med massa myspys. Kram btw, hon som jag hade smycketävlingen med fick barn precis innan, så det kanske tar lite tid innan du får smycket?? Kram

    SvaraRadera
  2. Jo men varje jul är vincent bara här halva dagen.. Men det skall bli lite mysigare i år då vi oxå skall fira med mikaels pappa dagen innan sen med min fam på dagen å sen mikaels mammas fam på em/kväll.. Men ändå en del ångest..men försöker ta vara på alvins första jul..

    Ok jag väntar:=) kram

    SvaraRadera