måndag 14 december 2009

lägenhets sökande..

Som vi är så skall jag ägna denna dag till att ringa alla fastighetsbolag+privata hyresvärdar jag fått tag i nr till..
Varbergs bostad kan dra åt helvete..när Mikael fick sin lya fråga dem om han ville sätta upp sig i kön direkt JA svarade han å nu när han skulle söka häromdagen va han inte med i kön å precis så gjorde dem med mig oxå jag förlorade3års kötid ju.. men mikaels mamma skulle snacka med dem för dem har ju gjort fel..

uppdaterar senare hur det gått..

2 kommentarer:

  1. Men va skönt att hon ändå kan vara kvar i familjen, så ni får träffa henne! Vilda är en jack russel. Men hon är väldigt liten för sin ras.

    SvaraRadera
  2. ja både skönt och jobbigt att ha henne så nära men att hon inte längre e våran.. annars vet jag iofs inte vad jag hade gjort... okok ser ut som en pyttttttte liten doggo argentino:=)

    SvaraRadera