torsdag 24 december 2009

OOOOOOH

Ni kan inte ana hur snäll jag måste vart detta året.. Fick ju det jag skrev innan å som jag skrev hade jag nog glömt nåt å det hade jag.. Dem två förstoringarna på alvin och stina ju så fina..
Å nu ikväll av mikaels familj fick jag ett super fint armband, en grå stickad kofta, en blåaktig vanlig kofta ett blått linne 2 tights en super fin tunika varsinn bio biljett till våran inplanerade barnlediga dag å inte nog med det så stannade Alvin kvar hos marina å fredrik så även en sov morgon fick vi helt underbart skall det bli men känns såååå tomt utan lilla fisen hemma.. Men skall försöka njuta av den tiden för det behövs..
Av Mikael fick jag en super god parfym:=)

Alvin fick som önskat en hoppgunga kläder gosedjur mm med andra ord har hela familjen vart snälla..
Vincent fick massa kläder pengar och lite leksaker innan å han var oxå super nöjd..

Nu blir det en dusch sen ner i sängen..att packa upp allt får allt v'nta tills imorgon..Lovar sakerna kommer stå kvar:P

Har haft den bästa julen på många många år och är såååå lycklig

God fortsättning gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar