lördag 26 december 2009

Full rulle

Började dagen med att glömma kolla busstider för söndagar så vi promenerade ner blev pisseblöt om fötterna.. Mikael fick köpt jeans för presentkortet å jag den nya hugo boss parfymen för pengarna jag fick av mamma. Sen gick vi och handlade det nödvändigaste.. Efter det tog vi en promenad till Mikaels mormor för att äta middag men för mig blev det inte mycket med det min tandvärk blev så jobbig att jag fick åka ner till tandl akut å grejja till det.. Efter det hann vi inte mer än hem förrän det var dax att åka ut till kärradal och kolla lägenhet, 3an va super mys men lågt i tak å lutande golv,5an fick man bara se plan lösningen på å den var sämst + att det finns ingen affär eller kiosk ens förutom dem 3 sommarmånaderna vi har.. nä det va inget vi kan tacka ja till utan körkort eller bil... fått nys om en 4a i radhus i tvååker så vi får väl se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar