tisdag 8 december 2009

Jag hatar

mig själv för att jag en gång i tiden var ung och dum å satte mig i skuld.. För idag kom bomben i brevlådan... kronofogden skall dra 2257kr i månaden och samtidigt har försäkringskassan minskat min aktivitetsersättning med 2400kr i månaden med andra ord får jag 4657kr mindre i månaden och kommer ha 2000-2500kr ca i månaden efter hyran.. då skall det handlas mat till mig,ersättning,blöjor och allt vad Alvin behöver (kläder i rätt strl tex) och betala tele+nät räkning och Alvins försäkring mm.... av den enkla mattematiken så hamnar jag på MINUS varje månad vilket innebär att skulderna kommer bli större... SKJUT MIG... fan ska jag behöva sluta äta för att kunna ge mina barn mat liksom det är SJUKT..... men endast mitt eget fel från första början.....

1 kommentar:

  1. Nu är vinnaren av lucka 7 dragen och publicerad - kika in och se om det var du som vann ett par Crocs Original?!

    SvaraRadera