torsdag 3 december 2009

Torsdag

Idag då. Lilla syster och syster dotter har sovit här i natt, visst är det mysigt men lättväckt som man är vaknar man ju såklart när lilla Stina säger ifrån på natten också. så mest med sömn har jag ju inte fått. Har i allafall hunnit bädda rent och Alvin ligger här på soffan och sover nu.
Mindre roligt va ju att jag har 28infektioner på min dator ja det säger ju vilket jävla bra virus skydd jag lyckats få tag i.. Har fått lägga över alla bilder från förlossningen osv på ett minneskort så dem e säkrade. Ska försöka fjäska för Patric så han rensar min dator ännu en gång.
Haha min minsta syster messade en riktigt komisk sak precis..ska bli kul å se sen:=) Ikväll ska jag försöka komma ihåg att tända kalender ljuset och ha lite kvälls mys med hjärtat. Han skall vara ledig imorgon och givetvis skall jag till tråkiga tandl sen efter det kommer alexandra å skall göra mitt hår.. Har bestämt hur det skall göras nu..Ni får se imorgon:=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar