söndag 13 december 2009

lite bilder från dopet..

Jag och mina söner Vincent och Alvin
Jag mikael och Alvin

Irre som håller Alvin sen emma,jag och mikael+andra familjen


Irre och faddern från andra familjen häller upp vattnet





Prällen å Alvin (lite emma och mikael oxå)



På väg ut från kyrkan...
Inte dem bästa bilderna men dem vi fått tag i hittills


Dopet gick ganska bra.. Alvin somnade precis innan och sov sig igenom ca halva.. Efter prästen hade "vattnat" han (vincent sa så) började han skrika och jag fick ta han (han hade nog ont i magen för daaaaaamn va han fes tur det inte hördes) Men Alvin va inte den som fick dennegativa/skrattande uppmärksamheten det fick den tjejen som också skulle döpas då hon hon spydde 3 fontäner när prästen tog henne å prästen satte foten rätt i det:=)
Han fick massor av fina presenter :
pansarlänk armband+halsband
silverhalsband med en brandbil
2st tenn foto album
en gammaldags bil sparbössa
en färgglad super rolig elefant
böcker
flagga
en klocka med sig själv på
pengar
ett lundmyrkit med 11 olika saker med ÄLSKLING på
En super fin tjockare tröja
en leksak/skallra
mm









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar