tisdag 22 december 2009

Snöööööö

Ja det snöar som tusan här.. Å givetvis plockade jag ur regnskyddet innan stan men det gick bra iaf:=)
Åkte ner vid ett och mötte upp syster.. Jag å mikael gick till systemet för att inhandla en flaska rött t hans mamma i julklapp blev en flaska wild africa till mig också.. Har ju vart sugen på det länge nu. Nu är alla julklappar klara till 110% ska slå in dem sista också bara...
Jag måste ha talets gåva.. köpte 2 bh på lindex men underskattade min storlek och lyckades dra bort lapparna före jag prova osv men va där innan å vips så ligget 2 andra å väntar på dem två jag redan köpt så blir dem miiiina:=) mamma kanske skulle ta Alvin en stund imorgon så jag kan åka ner å fixa detta med bh velandet för dem måste verkligen provas osv för att inte samma sak skall ske igen.... å om mamma tar Alvin ska jag troligen soooooooooola oxå...

nu kaffe,wild africa å griniga Alvin:=)

ska fixa med bilder ikväll eller imorgon...

1 kommentar:

  1. Tjoho, nu har du chansen att vinna den där snygga klockan som du så länge suktat efter! ;) Kika in på min blogg, mukisannica.blogg.se. kram

    SvaraRadera