lördag 9 januari 2010

Utgång

Ja igår blev det utgång... Jag, syster, Mikael, Emma,Jennie och Nina blev det..
Först var vi här och drack lite.. Helt plötsligt säger Nina Hanna det brinner!!! Jag : år ut i köket å visst fan brann det.. Ja Mikael hade vart snäll och tömt askfatet:P
Sen blev det ner till Big Boys för allra första och ALLRA sista gången.. Vilket jävla skit ställe.. så jävla dåligt bemötande och kund service hell no.. Vi gick vidare till Harrys å där blev vi tills vi tog taxi hem vid 01.40.
Hade verkligen trevligt tack till er som var med..

Idag har vi inte gjort många knop. Alvin kom vid 12 gosade lite sen käka han å decka.. Så jag passade också på att sova lite.. Han vakna efter en liten stund så la jag han hos mig så slöa vi i 2 timmar ca (han sov å jag slummra ibland)

Sen bara slappat heeela dagen.. Nu ska jag strax bada sen krypa ner å soooova.. Imorgon kommer vincent och det lutar lite åt pulka åkning:=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar