lördag 2 januari 2010

2009 Lista

1.Gjorde du något i år som du inte gjort förut? Ja. Jag förlovade mig,blev 2barns mamma

2.Höll du något av dina nyårs löften? Hade inga

3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Oh ja min syster mfl.

4.Dog någon som stod dig nära? Nä å det tackar jag för. Allt för många vänner har man mist genom åren

5.Vilka länder besökte du? Stannade hemma i sverige

6.Är det något du saknat 2009 som du vill ha 2010? Inte direkt

7.Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas? 21/1 fick jag veta att jag va gravid, 14/4 jag å mikael blev tsm igen, 10/7 vi förlovade oss 24/9 Alvin föddes:=)

8.Vad var din största framgång 2009? Att jag blev två barns mamma

9.Största misstaget? Hmmz vet inte

10.Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte va jag minns

11.Bästa köpet? Alvins vagn crescent m300 å en himla massa annat

12.Vad spenderade du mest pengar på? Helt klart Alvin

13.Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja när vi förlovade oss, När vincent följde med till stugan å sov över, När Alvin föddes

14.Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009? Oj Alive-pearl jam å massa annat

15.Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare? Gladare men en del jobbiga saker hände också.

16.Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med vänner

17.Vad önskar du att du gjort mindre? Tjatat:P hahahha

18.Hur tillbringade du julen? 23e hos Mikaels pappa. Julafton-Med mina föräldrar+syskon+syskonbarn och respektive hos pappa på dagen. På kvällen hos Mikaels mamma

19.Blev du kär i år? Jajamensan

20.Favoritprogram på tv? Andra avenyn.. Bingolotto höhö

21. Bästa boken du läste? Läser aldrig böcker men detta året blev det en del gravid böcker

22.Största musikaliska upptäckten?inte en aning

23.den fanns visst inte

24.Något du önskade dig som du fick när du fyllde år? nope

25.Något du önskade dig men inte fick? Hmmz tror inte det

26.Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade lite fest men tråkigt.. alla drack å jag va gravid osv

27.Finns det någonting som kunde gjort ditt år bättre? säkert men är nöjd

28.Hur skulle du beskriva din stil 2009? Mammakläder, tunikor leggins

29.Vem saknade du 2009? Många av mina vänner

30.De bästa nya människor du träffa 2009? Mikael mfl..

ja det va den listan...

1 kommentar: