tisdag 5 januari 2010

Hmmmz

Har helt för mig jag bloggade igår men tydligen inte:P

I alla fall så åkte jag syster med våra små ner till stan idag för att fika hemma hos lina&liam.. Så jävla nice lya dem har.. Ja då blev det världens snö kaos. Sen blev det upp till MVC för jag kan ej äta cerazette längre utan ska börja med trinovum28 istället MEN då kom det jag allra helst hade önskat var mer åt det andra hållet.. Ja vikten alltså har gått upp, sen jag blev av med alla kilon efter Alvin:( Så jag fick utskrivet trinovum men fick vackert lova att försöka gå ner lite tills återbesöket sista mars.. Ja det blir ju inte allt det lättaste med mina matvanor + börja med p-piller samtidigt..men På måndag ska vi till gymmet ihop sen jävlar...

Fick mejl från en ang lya på breared idag.. 4rok 100m2= SVIN DYR... det va 3 familjer framför mig i kön så vi får la se va som händer...

2 kommentarer:

  1. Usch, det var trinovum28 jag käkade och bara blödde.. har nog några kartor kvar som du kan få om du vill..? /Nina

    SvaraRadera
  2. som jag hade det med cerazette så hoppas dessa fungerar bättre åt dessa när jag va typ 15.. men måste ner i vikt.. inte sugen på att gå promenader med jämna mellanrum?? kan gärna ta dem om du vill bli av med dem..

    SvaraRadera