lördag 23 januari 2010

bvc å denna tröttheten

Alvin va på bvc på 4mån kontroll igår han vägde 7085gram och var 63cm lång:=)
Efter bvc promenerade vi ner till stan och vid haga skolan stod några tonårstjejer å kasta snöbollar ok dem kasta inte mot mig men halva jävla snöbollen hamna i Alvins vagn å jag blev måttligt glad å vände mig om sa det vs väl jävligt onödigt å får till svar oj då.. inte ens en ursäkt.. å nedanför står läraren å ropar t tjejen va sa hon säkert 10ggr...arg som fan va jag...

hälsade på mamma en liten stund när jag ändå var nere i stan.
på kvällen blev det hemmamys med wallander och misslyckad hemmapizza..

idag blir det stenhård träning..ja det är iaf tanken.. pappa ska följa med:=)

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för dina fina ord och omtanke! Va roligt med pulka! Jag får hem äldsta sonen i morgon. Ska bli kul för då kan man hitta på massa roliga utelekar! MEN VA? Är det sant? Fan va roligt, grattis! Ja men hoppas du vinner ikväll också! Man kanske skulle pröva sina vinnstchanser där också!! Hoppas din helg varit bra. Kram

    SvaraRadera