måndag 11 januari 2010

Träning

Ja det känns verkligen att det va längesenjag träna sist men fan va gott det e...
Syster kom efter jobbet så tog vi en tur bort till affären och förbi bvc för att hämta ett papper om föräldrargruppen..ska nog faktiskt gå dit men får gå med dem som e flerbarnsföräldrar så det e nog ingen man känner heheh... jo då det e säkert nån jag vet som fått sept-nov:P

Syster passade Alvin medans vi tränade,han vaknade när vi gick hehe så dem hade busat som tusan och det mrktes så trött han va sen:=)

Imorgon ska jag till sjukhus tandl för undersökning om vad som skall prioriteras i första hand på op... Jennie skall följa med å passa Alvin medans jag e där inne.. Sen går jag ner till stan fick halva rea priset på kappahl å har jag tur hittar jag en overall i 68 till alvin billigt annars får han ha den vi fick av martina idag men den e ganska stooooor...

god natt till alla där ute i bloggvärlden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar