söndag 31 januari 2010

Dop

idag var det stinas dop.. å trots det va högmässa samtidigt och tog 1h15min gick det super.. hon va så söt tjejen..

Alvin har vart lite strävig 2 nätter nu.. i natt börja det med att hela nappflaskan runnit ut i sängen=ta upp han å lägga han hos mig.. sov till 4ca sen va det dax han va så tät att han knappt kunde andas så nässug osv.. skulle ge han mat å somna han men det gick inte till sist va jag så trött att jag börja lipa.,. som tur va vaknade mikael å somnade alvin ca 7.20 med andra ord strax innan jag skulle upp å göra mig klar..
Hoppas han sover bättre inatt tycker han vart lite krasslig å la världens spya rätt ut innan,ganska ovanligt att han spyr alls jue...


Föräldragrupp imorgon:=)

Vann förövrigt 100kr på bingolotto idag
och häromdagen fick jag 20kr att spela för på nätet köpte 2lotter och fick jackpott på 1200kr men eftersom jag aldrig hade gjort en insättning va man tvungen å spela för en viss procent osv så dem gick upp i rök...


GE MIG VÅÅÅÅR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar