måndag 18 januari 2010

Dålig natt

Alvin vaknade vid 3 å fick mat å jag hade svårt att somna om pga denna jävla tandvärk.. när jag väl lyckats somna var det dax för Alvin att vakna om då var kl 5 han fick mat osv men låg å tjöta i sängen så jag gav upp strax efter 6 tiden.. Nu har han precis vaknat igen..

Känns skumt att jag kom med i bingolotto igår å jag e super nöjd med 10 tusen på kappahl men det känns lite retligt att när man väl kom med fick man samma färg direkt.. men kommer fortsätta spela det kan bli min tur nån mer gång hehe..
Skall snart göra allt klart inför att vi skall traska bort till föräldragruppen.. ska posta bingolotten å lite annat när jag e borta vid affären oxå...

2 kommentarer:

  1. Grattis till storvinst fast visst skulle man ju alltid velat ha mer då man väl kom med. Men nu har ni ju kläder ett tag framåt haha ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack.. ja visst jag låg å grubbla länge på hur dum jag va som tog just det numret men d e helt meningslöst då det handla om ren tur... men kläder e alltid nice:=)

    SvaraRadera