torsdag 7 januari 2010

Barnledighet

Ja imorgon vid 16-17 tiden kommer Alvins farmor och hämtar Alvin. Sen ska jag hjärtat å hans syster å en av mina systrar gå ut på kvällen.. Ska bli roligt men också lite nervöst.

Idag åkte jag ner till stan med syster och stina. Blev till systemet och en vanilj latte på espresso house:=) sen mötte vi upp lina och liam och följde med dem hem ett tag, drack kaffe kolla kort.. fick med mig hem 5 påslakan set till spjälis 150kr billigt å bra och fina saker va det också.

En kille som bott på samma område som mig sen vi va små. känner ej han direkt personligen men flera andra gör som tex syster mfl fick en son igår eller om det va i förrgår men idag kom det värsta besked någon nog kan få att lilla killen inte klarade sig längre.. fy jag mår så dåligt av att ens försöka tänka mig nåt sånt.. å tänk då hur dem som verkligen blir illa tvungna att gå igenom det mår..

2 kommentarer:

  1. Det är sjukt. Jag fattar liksom inte hur en sådan sak kan hända.
    Shit.

    SvaraRadera
  2. ja sånt får fan inte hända det e så orättvisst så det finns verkligen inte...

    SvaraRadera